Det är inte lätt alla gånger

Det är synd om syrran just nu, hon har precis beklagat sig över att hon inte kan göra något idag då mami inte är hemma. Sen kommer detta samtal upp, haha. Ja, Jessica har en dålig dag helt enkelt. Jag kan inte göra annat än att skratta åt henne :D Hahaha you made my day siss ;)

YESsica | säger:

mest

ett tag till iaf

för hon kommer ju snart

haru en fin bild på mami nånstans?

fan jag tror jag äter skinka

Jennie säger:

HAHAHHAHAHA

Äter du skinka???

OH LORD

KLOCKREN kommentar!

YESsica | säger:

haha vafan

de är inge roligt

mamma sa att de va kalkon

Jennie säger:

Hahahahha

YESsica | säger:

men de smakar annorlunda

någon lukt kan jag ju inte känna

Jennie säger:

hahaha

BLOGGEN!!

YESsica | säger:

åhh

dom ser ju likadana ut!!

skinka och kalkon..

Jennie säger:

hahaha

YESsica | säger:

fan.


//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0