Vår födelsedagsfest.

Ja, vi hade ju födelsedagsfest i Västerås förra lördagen :). Det var bål, ostbricka, tuna grabbar som kom innan 20.00 (!), väldigt mycket nyktert folk av olika anledningar, charader och allmänt häng. Jag var själv inte i mitt esse då jag förmodligen gick runt med feber. Kallsvettades och hade ont i huvdet, ingen bra tajming, nej. Och anledningen till att folk var nyktra var för att de antingen skulle upp och jobba dagen efter eller att de hade supit för hårt dagen före eller var gravida. Vilka bortförklaringar va ;D haha. Förfesten tog slut när tuna grabbarna stack mot qvarn och siss och hurtis stack till bmb. Jag själv, jag fick sätta mig i en bil och åka hem till papi och sova bort febern. Men dom lovade att ha kul åt mig med, och det slår jag vad om att dom hade =)

Jag och twin =)


Och sigge ville också vara med på bild. Haha ställde sig och posade direkt ;D

Bilderna är snodda av hurtisen ! :D

Tusen tack till dig hurt som lät oss vara hos dig! =)

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, vad lika ni är. Jag o min tvillingsyster har också olika hårfärger (o längd), det är väl det enda som skiljer sig på oss. :P

2010-06-19 @ 10:31:01
URL: http://ridehardlivefree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0