bort med överflödet

Självförtroendet går som många säkert redan vet, efter hur man trivs med sig själv. Jag och min tvilling trivs med oss själva, men visst finns det saker som kan åtgärdas. Typ det överflödet vi har på magen. Ja, båda två lider av det. Den utbullande magen. Undra om det är all chips och choklad som är boven i dramat? Jag vill skylla på det iaf.

Så vi har bestämt att vi ska gå ner tre kilo (på magen, ja vi kan bestämma vart vikten ska försvinna) innan nästa gång vi ses igen. Vilket blir den 22:a augusti. Så ikväll måste jag alltså äta upp all chips och alla kakor som ligger och skriker efter mig. Bra början huh? ;)

Klara, färdiga, GÅÅÅÅÅÅ!!!


(Jag tänkte lägga upp en bild men då blir det väl uppror här i bloggen, så jag skippar det)

//Jennie

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Ja visst att ni har för mycket på magen. Absolut och verkligen. Inte.



2009-08-13 @ 22:26:15
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0