I telefonen

Båda vi hade planer att dricka vin ikväll, jag och siss. På varsitt håll då såklart, då vi bor i två helt olika städer. Nu blev mina planer ändrade så jag sitter själv med ett glas vin framför lets dance, men lika glad är jag ändå! För vad har man inte sin tvillingsyrra till om inte ringa och tracka henne mellan reklampauserna? Vi pratade om allt och inget:

Jag: Det blev bara jag och vinet ikväll.
Jennie: neeee, vadårå?
Jag: blablablabla (berättar hela historien)
Jennie: aah okej,
Jag: Så jag kommer nog ringa dig ganska mycket ikväll ändå.
Jennie: Jamen gör det! Vi ska till annika sen men det blir ingen utgång för mig så ..
Jag (avbryter): Varför inte?
Jennie: Va?
Jag: Ja, varför ska du inte ut för?
Jennie: Ja men du vet...
Jag: Ne?
Jennie: jo, det där du vet..
Jag: Vad?
Jennie: Jamen... det där....
Jag: Jaha, att du hånglar med 18åringar varje gång du går ut?
Jennie börjar asgarva och säger vad jag sa till henne klasskompis brevid henne.

Det var såklart inte av den anledningen hon stannade hemma för, som jag gissade på, vilket jag kom på sekunden efter :P För henne är det väl liiiiiite mer okej med lammkött än vad mina principer säger. haha jamen varför skulle jag annars tycka hon skulle stanna inne av den anledningen? Lammkött = Isolering minst ett år. haha :D

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0