she is watching me

Trots att vi bor i olika städer, några antal mil ifrån varandra så ska man aldrig säga aldrig. Jag var på fest igår hos mina klasskompisar och tydligen.... så var jessica också där  :P

Jennie säger:

fick jätte många fina komplimanger om min tatuering igår

Jennie säger:

det var så kul

YESsica | säger:

ja såg de

Jennie säger:

såg ?

YESsica | säger:

jaha haha

Jennie säger:

på festen igår

YESsica | säger:

ja jag har en sån där värsting spionkamera

Jennie säger:

haha

YESsica | säger:

eller nej jag har satt på en kamera på dig

YESsica | säger:

så jag ser dig vart du än går

YESsica | säger:

vad du än gör

YESsica | säger:

ill got my eyes on you

Ja, hon är ju inte vidare smart min tvilling, men hon är ju söt ;)



//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0