stör på egen risk

Vi tvillingar är helt omöjliga att få kontakt med när vi kikar på tv/film. Jag gjorde misstaget att ringa syrran precis när hon satt som bäst framför tv:n för att planera våran nästa tripp med gänget som blir i februari.

Nedan finner ni en bit utav våran diskussion mot slutändan och då hade jag ändå försökt få något ur henne i 8 minuter.

Jennie: "Men ska vi till Malmö på fredagen eller lördagen"?
Jessica: (tyst)
Jennie: Hallå, vad gör du?
Jessica: ..... va?
Jennie: Vad gör du??
Jessica: Jaha, jag kollar på tv.
Jennie: Jaha, men ska vi till Malmö på fredagen eller lördagen?
Jessica: .......va?
Jennie: haha, vafan. Vi pratar sen, hejdå
Jessica (tyst).......... va?
Jennie: Jag sa hejdå till dig
Jessica: Jaha, hejdå

Man kan ju inte begära allt för mycket utav henne, jag är precis likadan själv, ringer man oss tvillingar när vi sitter framför tv:n så får man skylla sig själv.  :P

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0