Tvillingarnas nyårsfirande

Det var några år sen vi firade ett nyår tillsammans faktiskt. Mycket beror såklart på avståndet. Men iår tog jag saken i mina egna händer och åkte till Norrköping för att fira in 2009 tillsammans med tvillingen! Vilken kväll det blev! Människor från Karlshamn, Västerås, Linköping, Norrköping och så jag från landet långt långt bort :P (Sundsvall) God mat bjöds det på, dricka i mängder, dans tills fötterna värkte och jag tror nog att jag och siss skulle fortsatt att dansa ännu om det inte vore för dessa högklackade skor :P Men vi vill såklart önska er alla ett Gott nytt år!! Och tack alla inblandade för gårdagen. Det hade inte kunnat bli så mycket bättre :)


Jag och siss välkomnar 2009 tillsammans :)


//Jennie

Kommentarer
Postat av: Maja

ni var lika. är ni två äggs eller en äggs-tvillingar. Jag har också en tvillingsyster :)

2009-02-18 @ 12:01:38
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0