hon&jag i fyra dagar

Nu är vi båda två på Dalarö hos vår mami! Efter en utekväll i Västerås igår följde siss med hem till Dalarö idag och ska stanna här tills på torsdag! =) Vi får se vad vi hinner hitta på för bus här i sthlm innan dess, men nog blir det bus alltid! Hon och jag i fyra dagar, kan bara sluta på ett sätt.

Lite sega efter gårdagen åkte vi hem i våra mjukiskläder. Jag i rödrutiga pyjamasbyxor och svarta skor. Jennie i röda skor och svarta pyjamasbyxor. Vi är ju inte tvillingar för inget :P

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Carita Persson

Hej tjejer

Mina döttrar önskar sig pyjamas byxer i julklapp..Jag som mamma undrar om detta är sant..Jag var tvungen att ha det som ung (hemsk var det) men nu är det mode. Vill veta var ni köpt dem passar perfekt till mina flickor som är 22 o 25. Hoppas på svar. Kram ni ser kola ut Carita

2011-12-14 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0