Helg hos tvillingen

I fredags tog jag mitt pick och pack och begav mig till min älskade syster för att hälsa på och inviga hennes nya lägenhet som hon har flyttat till. Numera bor hon i Linköping även om vi tillbringade första natten i Norrköping. Mitt tåg blev dock försenat och jag kom fram tre timmar senare än beräknat men möttes utaav glada människor och en ännu gladare tvilling :) Vi lämnade av mina grejer hos hennes pojkvän och begav oss ut på krogen direkt. Ingen tid att förlora! Det blev en riktigt rolig kväll och vi slocknade tidigt på lördagsmorgonen lite varstans hemma hos Jessicas pojkvän.


Ingen var piggare än den andra när lördagen började, men efter en härlig förmiddag så åkte vi tjejer vidare till Linköping för att inhandla lite godsdaker till kvällens inflyttningsfest hos systern. Kvällen blev över mina förväntningar, träffade nya människor och även bekanta som man sett tidigare, riktigt kul :) Runt 11 snåret drog vi ut på krogen och efter lite invändningar från vakter och åldersgränser så kom vi in på platå(?) och roligaste var lätt när alla (vi var säkert 15 stycken) erövrade dansgolvet. Härligt! Kort och gott så var det en perfekt helg och när söndagen kom ville ingen åka hem. Men vi ses igen, eller hur?!




//Jennie

Kommentarer
Postat av: Kookie

KLART vi gör :D Vi måste planera in en trip ner till karlshamn.

2008-10-01 @ 22:37:06
URL: http://kookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0