Det låter som en plan

Vi snackar Malmö på msn, jag och siss. Planerar lite för resan då vi, kookie och några karlshamnsgrabbar intar skåneland för att festa järnet sista helgen i februari! Wohooooo!

YESsica | säger:

vi bokar tåg när vi får lön!

Jennie säger:

då bokar jag flyg måste övertala André att komma och hämta på flygplatsen

YESsica | säger:

haha ja men vadå, vi skulle ju samlas i malmö?

Jennie säger:

ja men flygplatsen ligger utanför Malmö

YESsica | säger:

ahaaa

Jennie säger:

hur ska jag komma dit liksom!! daaaah

YESsica | säger:

springa?

Jennie säger:

André måste ju ändå åka förbi där
ja vafan , jag har nog rätt bra kondis tror ja!

YESsica | säger:

ja eller , din väska har väl hjul på sig? Sätt dig på den och håll upp andra änden och hoppas på nerförsbacke (Y)

Jennie säger:

hahaha

fan vilken syn

YESsica | säger:

haha jag vet! Fick du också bilden i huvudet?? hahah

Jennie säger:

haha jaaaa


haha, jag tyckte att min plan var i Sickan-klass, tycker ni inte? ;D haha

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0