Familjens svarta får

Förra helgen bjöd på en hel del bravader, från min sida. Det brukar ju vara jag som får stå för den underhållningen av oss två. Min fredagskväll slutade med tre stygn i läppen, utan att gå in på allt för många detaljer så kan jag tipsa er få läsare att inte festa på tom mage när du har lågt blodtryck. Det slutar inte bra. Jessica var hem samma helg och ja, så fort hon fick nys om det så fick resten av familjen nys om det. :P

Jennie säger:

skvallerbytta

YESsica | säger:
det var ju helgens snackis!

Jennie säger:

haha

förstår det

svårt att lista ut vem som är familjens svarta får

YESsica | säger:

hmm.. ne

Jennie säger:

det kan mattis göra med lilltån

och den är liten

YESsica | säger:
Haha

Jaaa, och det var såhär man kom hem från sjukan på lördagsförmiddagen. Fräsch, pigg och hel. Bilden är klickbar för er icke-känsliga läsare.

//Jennie


Kommentarer
Postat av: Janniii

min bästis då. du är snygg ändå ;P

2009-03-18 @ 18:09:08
URL: http://ahooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0