Jag är inte lagd åt det hållet

Syskonkärlek när den är som bäst och värst. Jessica har lite problem med att slita sig från datorn (eller från mig)
Jag har lite problem med att vilja ha henne kvar...


Missjeni säger:

jag ska köpa knäck

YESsica | säger:

attans

Missjeni säger:

vart säljer dom det?

YESsica | säger:

aja puss!

Missjeni säger:

ica?

YESsica | säger:

Affären?

Missjeni säger:

jaha

YESsica | säger:

prova

Missjeni säger:

okej

Missjeni säger:

puss

YESsica | säger:

puss

Missjeni säger:

DRAAAAAAAAAAA

YESsica | säger:

JAAAG SKA FÖ FAN

YESsica | säger:

hejdå

Missjeni säger:

skönt

YESsica | säger:

:O

Missjeni säger:

(A)
Missjeni säger:

haha'

Missjeni säger:

MOAHAHAHHAHA

YESsica | säger:

taskmört

Missjeni säger:

du är en taskmört

YESsica | säger:

nejdu.

Missjeni säger:

jodu

YESsica | säger:

nu ska jag skvallra till mamma

YESsica | säger:

hejdå.

Missjeni säger:

inte om jag hinner först

YESsica | säger:

HEJDÅÅÅ

YESsica | säger:

jag kommer sen

Missjeni säger:

ja men dra då förfan!

Missjeni säger:

skit i mig

YESsica | säger:

YÄSH

Missjeni säger:

öh

YESsica | säger:

javisst

YESsica | säger:

pusspårej

Missjeni säger:

nej jag är inte lagd åt det hållet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0