Tack för att du väntar...

Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan. Det får jag höra nu var 30e sekund. Och dom sa att de var 5min väntetid. suck. Jag hatar telefonköer. Varför är det så jäkla svårt att ge förklaringar på vart just nu-biljetterna har tagit vägen på internet? Ja, det är SJ jag vill prata med. För att få min biljett till siss på fredag så billig som möjligt.

/Jessica.

Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan, Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan, Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan, Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan, Tack för att du väntar, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0