Summering

Jo, igår åkte vi åt varsitt håll igen efter att ha spenderat en liten tid av helgen tillsammans hos Papi. Jag spenderade ju hela veckan i västerås =) Det har varit hur bra som helst. Bodde hos kookie, min käraste vän, sön-tors och hos papi tors-sön. Det har blivit mycket balkonghäng hos kookie då vi pratade, flummade och skrattade under veckan. Jag hann även med att sola med hurtis (janika), äta rabarberpaj med marie på hennes balkong, mingla runt på pluto med kookie och marie, fika med kennybro, fira kiwis 20års dag och tjoa runt med alla de närmsta vännerna från hallsta under helgens power meet! Det blev sjökrogen både fredag och lördag och väldigt få sovtimmar. Men det var det värt! Träffade också nytt folk och det är alltid trevligt! Hela veckan har varit klockren och jag avslutade besöket med att hälsa på en av storesystrarna i hallsta. Magge och hennes familj innan tåget ropade. Mer om min vecka och vår helg tillsammans finns på våra enskilda bloggar. Bilder likaså. Jennie får lägga till lite av sin helg här när hon känner för det! =) 

/Jessica  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0