Vi mot världen

Jag sitter och lyssnar på kent, ja det händer att jag lyssnar på annat än hårdrocken. Sad but true? Men i alla fall, så dyker låten "vi mot världen" upp bara sådär och jag börjar fundera. För mitt och Jessicas "tvilling motto" går just ut på meningen "Vi mot världen". För i vått och torrt, i kärlek och sorg, bland skratt och gråt. Vartsom, närsom och hursom så är det alltid hon och jag. Men jag kan inte minnas att vi fick det mottot ifrån Kent? Nä, det måste vara dom som fått det av oss. Eller hur siss?! För det är ju vi mot världen, mot allt. Ja, det var några år sedan denna bilden togs, så vi bjuder på den. Visst?!


Foto: Jag
På bild: Tvillingarna Johansson såklart!
//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0