03:48

När man sover som bäst så ringer telefonen. Det slår aldrig fel och när jag svarar så hör jag en full tvilling i andra änden. Hon ville göra mig uppmärksam på att hon hade varit ute på krogen, var lite full, hade haft jätte trevligt och hon hade till och med tvättat bort sitt smink innan hon skulle lägga sig. (vilket jag alltid tjatar på henne om) Så då kom hon att tänka på mig och ville såklart inte vänta med att tala om den stora nyheten idag utan tyckte att jag skulle veta det direkt. När hon kom på att jag sov och skulle upp tidigt idag så hörde jag två meningar:

"Jag saknar dig","Jag älskar dig, pusspuss"

När jag kollade på klockan efter att vi lagt på så såg jag att den slog om till 03:48. Mysigt.
Hon kan hon, min tvilling.

//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0