I miss my twin

Det är fredag. Och jag sitter själv för tredje fredagen i rad. Inte för att det gör mig någonting så, jag är bara lite ovan. Förut hade jag jämt sällskap. Förut, när jag och min tvillingsyster bodde under samma tak. Då spelade det ingen roll om vi var på fest, hängde med några kompisar eller satt i soffan framför tvn med en massa chips. Det var alltid vi. Man var aldrig ensam. Visst, det är bra att internet finns då vi pratar på msn men det är ju inte komplett förrän hon står brevid mig. Och jag kommer att fortsätta sakna henne tills nästa helg. För då ses vi igen! Men inte i sundsvall och inte i norrköping och heller inte hemma i hallsta. Utan det blir i en annan del av Sverige. Det kommer att bli bäst =)

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Linda

vet precis vad du menar, man är så van 24-7 att ha tvillingen bredvid en. =)

2008-10-29 @ 22:40:44
URL: http://linda5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0