En inflyttningsfest avklarad

Igår anlände jag till siss i sundsvall och hennes nya lägenhet =) Planerna för kvällen var inflyttningsfest och det blev väldigt lyckat! Skrattade så tårarna sprutade, bokstavligen talat :P Siss som var värdinnan var också den som vinglade mest ;P Hög musik, kortspel och galna kort är en fin sammanfattning på kvällens innehåll =) Alla ligger och sover nu forutom jag, jag ska ta tag i stekpannan och göra lite äggröra till siss. Det har hon förtjänat. Idag åker stockholmarna, som också kom igår, hem. Så det blir jag och siss resten av helgen. Det blir en äkta tvilling-kväll ikväll med tacos på schemat! Yey.

Jag och siss igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0