Jennie is back in tha game!



Ohja, jag är lite off här märker jag. Men jag har ju annat att göra..... (typ, blogga i min egen blogg, glo på csi, fota och dampa loss i photoshop)
Men nu ska jag allt hinna före syrran och dra helgens bravader (spännande som dom är) så ni har lite koll på vad vi gör här i Sundsvall och respektive Norrköping.

Jennies helg:
Fredag: Jag vill festa sönder mig, men det blir nog chokladasken och CSI ikväll. (nej jag ska inte se Idol-finalen)
Lördag: Jag vill fortfarande festa sönder mig, men det blir tvätta och plugga med Zeema
Söndag: Förmodligen gör jag så lite som möjligt och surar över att jag inte fick festa sönder mig denna helg.

Jessicas helg:
Fredag:
Försökt hitta på nå att göra med kael. Vi har sparkat GRIS med plastboll (jag vann), kollat på youtube, pussats lite och hängt och klängt och ätit och sovit en stund och så. Snart blir det självklart IDOL!
Lördag: Åka hem till norrköping där jag vill festa sönder mig. Eller nej, inte riktigt. Ville bara härma jennie. Men vill festa i alla fall. Ska sitta i telefon och ringa alla mina tjejer och försöka tjata på dom. Jag har inte varit ute i norrköping på kanske två månader! Katastrof.
Söndag: Förhoppningsvis vara bakfull (då de visar att jag kom ut kvällen innan), tvätta, ha adventsmys med kael- baka och titta på julgranen!

Och nej vi är inte mer beroende av våra egna bloggar. Varför tror ni det? När jag skulle logga in här för att fylla i helgens bravader kom jag in på min egen. huh? I bara farten hade jag alltså loggat in på min istället för vår blogg - som de var planerat. Min mail och lösenord till min blogg sitter i blodet, första impulsen helt enkelt. Lite oroväckande kanske. ?

Vad gör ni själva?

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0