stör ej under våra tv-program

Det finns många tv serier som vi gillar, lika eller olika mycket. CSI, Vänner, One three hill, O.C, desperate housewives, greys anatomy, ugly betty, brothers and sisters etc. Vi följer dom som iglar. Vi skulle kunna rabbla tiderna när dessa går i sömnen. Ja, för det mesta - i alla fall. 

YESsica | säger:

jag tänkte diska nu

innan shrek börjar

YESsica | säger:

idag funkar ju kanalen

Missjeni säger:

ska du se det idag med?

YESsica | säger:

nej

kanalen funkade inte igår!

Missjeni säger:

nehe

YESsica | säger:

jag har inte sett det!

Missjeni säger:

trist

YESsica | säger:

ja

jag ska laga mat också

Missjeni säger:

va gott

YESsica | säger:

missar du one three hill?

Missjeni säger:
:O

Missjeni säger:

VA

Missjeni säger:

Vafan

YESsica | säger:

det är ju nu

Missjeni säger:

okej pusshej

YESsica | säger:

haha puss

Jag vet inte vad jennie har för bortförklaring till sin noll-koll. Men anledningen till att jag fortfarande inte sprungit till tvn för att klistra mig fast är för att jag missat för många program av One three hill hittills som gör att jag tänker sikta mig in på dvd filmerna istället. thank god for dvd.

/Jessica.


Kommentarer
Postat av: frida

dog femman hos er också!? jag trodde bara det var hos mig! haha! :)

2007-12-18 @ 21:54:54
URL: http://gratulerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0