bara för att



som inlägget nedan säger så tillkommer ofta komplikationer när tvillingar föds.
Jag och jessica är inget undantag, vi var såklart mindre än vad andra bebisar brukar vara och så kom jag ut med navelsträngen runt halsen. Jessica försöker skylla på fakta, men jag läser mellan raderna.
Hade det varit en bebis hade det inte varit lika många komplikationer därför att den andra tvillingen tar mer från sitt syskon än vad den borde, rör sig mer och puttas hela tiden (tro mig, jag vet) 
Det är äta eller ätas!

Jessica, hon åt.

Nu klandrar jag henne inte, hon fick en odödlig tvilling som syster och jag får min chans att jävlas med henne varje dag för resten av vårat liv :P Vem skulle inte vara nöjd då? :D

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0