tack, jag mår fint.

Jag bugar och tackar siss för att hon lyckats fånga mig i alla mina värsta vinklar och sedan förevigat dessa i bloggen. Inte för att jag vet vad jag har gjort för att förtjäna den terrorn men, anyway. Jag har sedan upptäckten av dessa bilder intalat mig själv: kael tycker om mig ändå, kael tycker om mig ändå, kael tycker om mig ändå, kael tycker om mig... etc etc. Men efter att psyket fått nys om min voodoo-docka som liknade min kära syster tog dom in mig. Jag är nu alltså tvångsinskriven på ett behandlingshem för folk med totalt minus självförtroende - det föll rätt snabbt från en höjd som går att liknas med mount everest. Ja, på en sekund försvann allt vad självförtroende och självkänsla heter. Personalen på behandlingshemmet säger att det kan ta tid att bygga upp min själ igen. Så, tills vi ses igen.

garva ni, gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0