backa en timme



jaha, hur många kom ihåg att backa klockan bakåt en timme inatt?
jag är hundra på att min kära syster inte hade en susning om att man skulle vrida tillbaka sitt liv en timme,
Om hon mot all förmodan gjorde det så lovar jag att det var tack vare hennes karl eller hennes vänner som påminde henne! För sånt där lägger inte min älskade syster på minnet :P

Själv vred jag tillbaka klockan, eftersom jag visste att man skulle göra det, eftersom det har jag koll på, eftersom att det gör man varje år och eftersom att (host)Linn påpekade de för mig igår....(host)

har du kommit ihåg att vrida tillbaka klockan?


//Jennie

Kommentarer
Postat av: Siss

Ojdå. Nej jag vred såklart inte klockan bakåt en timme inatt. det tänkte jag inte på, så att istället för att vara hemma vid 02.00, var jag alltså hemma kl 01.00. Pinsamt. Mycket pinsamt. Idag vred jag tillbaka klockan när datorn påminde mig. Men jag har koll. Jag har en almenacka på jobbet som har påmint mig hela veckan. Så det så.

2007-10-28 @ 13:24:04
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0