En tvillings helg

Idag är det fredag!

Jessicas planer för helgen:

Fredag: Jag ska ut på stan efter jobbet och köpa mig massa kul. Eller massa och massa, lite grann. Kael är ett utomordentligt bra sällskap! Blir nog en lunch också. Sen får vi se vad som händer & fötter, men Idol blir det iaf!
Lördag: Vakna, blogga, äta frukost, åka hem till nkping, blogga, äta, göra mig fin, sticka till Bine, gå på tjejfest, klacka runt på något dansgolv om allt vill sig väl, slockna.
Söndag: Vakna utan baksmälla, blogga, äta frukost, städa hela lägenheten - yes you name it ->. Dammsuga, moppa, diska. alla rum. alla hörn och alla kanter. Ska. Måste. Men vill inte. laga matlåda tills måndagen. Sussa.

Jennies planer för helgen:

Fredag: Kolla på curling med Zeema
Lördag: Kolla på curling med Linn och sedan gå ut med henne och grabsen
Söndag: öh, förmodligen kolla på curling och sedan mysa till min och Emanuels 10-månaders dag. :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det där med "ingen baksmälla" gick ju mindre bra jess ;P

2007-10-29 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0