Kanske inte helt genomtänkt

Jag sitter och fyller på lite här, med länkar och så. När jag ser vår fina profilbild. Jennie är söt som socker och uppriktigt glad. (Det var ju fest). Jag däremot ser ut som om jag försökt mig på värsta "hey, se på mig-jag är snygg!" posen men misslyckats totalt.
Denna blogg är ju fortfarande nykläckt så vissa saker har vi inte gått igenom än. Jag tänker att vi kanske borde skriva ett slags kontrakt om vilka bilder som får publiceras när båda två finns på den. Eller att den andra måste godkänna bilder på oss två, innan dem läggs upp. Fast det tar ju tid. Och kan skapa heta debatter oss emellan. Jag kanske helt enkelt får bita ihop och acceptera att man helt enkelt inte blir naturligt snygg på varje bild. Som siss.

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0