Och du fick ditt körkort ifrån?

Känns som att tvillingarna har väldigt lite inspiration för bloggen idag. Jag sitter bara här och försöker fylla ut.

Blir ett sådant där skräpinlägg som ingen vill läsa. Så där fick ni ! ha-ha.

Nej, Jo, just det. Jag höll faktiskt på att bli påkörd idag. helt seriöst.
Det kom två bilar och skulle vända vid en sån där vändningspunkt nära kael bor. Och istället för att gå mitt i vändningspunkten, som jag brukar göra när det är bilfritt, gick jag då utanför för att slippa bli påkörd.

Men nej då. Det gick inte. Bilarna tog ut svängen så pass mycket och hade säkerligen något skräp i båda ögonen, för mig såg dom inte.

Jag tvärstannade och blev förvånad över att dom kom rakt emot mig. Inte särskilt snabbt då, men inte jätte söligt heller. En meter ifrån stannade bilen. En meter.
Jag blängde argt. Föraren vinkade ett ynkligt förlåt tillbaka.

Amatör.

fnys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0