En glader och en trötter.

Jag är så trött att jag skulle kunna sova bort hela den här söndagen. Har nyss kvicknat till efter en tupplur och tvingat mig upp enbart för att det känns helt fel att sova bort dagen. Även om det är det enda vettiga som snurrar runt i huvudet på mig nu. Siss däremot, hon är pigg och glad på msn idag och har börjat planera vår födelsedags fest i hallsta hur bra som helst, medan jag knappt ens orkar säga hur bra jag tycker det låter. Så - bilderna nedanför visar nog vårt rätta jag idag. Fast att vara seg dagen efter var ju ändå mycket trevligare i Grekland, än här.

Jag en dagen efter i grekland sommaren 06
image70
Jennie dagen efter - samma dag i grekland sommaren 06. 

/Jessica 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis båda 2 på födelsdagen!

2008-04-08 @ 00:37:17
URL: http://evelinalinnea.blogg.se
Postat av: Rebecca

seriöst, är det två år sedan vi var i grekland? jesus vad tiden går fort...

2008-04-08 @ 12:18:49
Postat av: tvilling Jennie

Rebecca: Haha jaa jag fattar inte själv att det är två år sen jag var så där härligt brun.. buhuuuu :P

2008-04-08 @ 14:23:15
URL: http://tvillingarnajohansson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jennie ; hehe förstår det :P Grattis föressten, med lite blond uträkning inser jag att om jessie fyller år idag måste du också göra det :)

2008-04-08 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0