Snart är vi äldre!

Utifall någon av okänd anledning skulle ha glömt bort det vill jag bara påminna er om att vi fyller år om en vecka! Nästa tisdag, tisdag den 8 april, är det som gäller! Så var beredda med era mobiltelefoner och tangentbord för fy sjutton vad vi förväntar oss ett hel drös med grattis sms och internethälsningar. bara så att ni vet, gör oss inte besvikna nu. Ha-ha. Kan tänka mig att speciellt Joel kommer bojkotta vår födelsedag nu -bara för jag skriver det här -så vi ska sitta där ensamma och övergivna. Det är joeli det, i ett nötskal.

Ni visste väl föresten att jag och jennie var planerade att bli två stora april skämt? Men det ville vi inte direkt tacka ja till, så vi stannade kvar där inne i varma magen 7 dagar extra bara för att jävlas tillbaka lite.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0