080808-festen med tvillingarna

Om hur den storslagna 080808-festen på stureplan var för oss kan ni läsa lite om här eller här samt kika på lite bilder. Det finns risk att det blir lite tjatigt om vi ska skriva allt här igen och ärligt talat tror jag inte att någon av oss orkar det. :P Kvällen var hur som helst delad mellan oss två. Siss hade tydligen the time of her life, nästan. Medan jag var mycket besviken då förväntningarna jag hade inte alls uppfylldes. Men vi tackar alla som var inblandade för kvällen och det var hur kul som helst att träffa alla siss kompisar =) Mycket kul folk! =) Vi kände oss dock väldigt hemma när vi vaknade upp och fick syn på vilken gata vi hamnat på: Som hemma. :P

Nu ska jag in i duschen och göra mig redo för en plåtning med siss. =) Sen vid fyra ska jag styla en annan plåtning. Så fullt upp idag igen, från och med nu.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0