Helgen är slut

Helgen har varit världsbäst. Vi har haft fullt upp, vi har skrattat som aldrig förr och vi har också haft ett klassiskt tvillingbråk. Sånt händer, det är lätt hänt när man är trött, sliten och otålig. Men efter några timmar är allt som vanligt igen. Vi älskar varandra. Och nu är det ödestomt utan henne, min tvillingsyster. Ingen kan skratta som vi, ingen kan passa bättre ihop än vi. Hade jag kunnat så hade jag stannat. Jag ville inte åka hem, nej. Helgen gick alldeles för fort och jag har fått träffa ett helt drös med sköna människor!

Siss och jag

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Amanda

nii är ju för söta! <3

2008-08-21 @ 21:03:17
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0