Nån dag senare

Äsch, planerna gick i kras. Siss kom till västerås i lördags men var trött efter sin bilfärd från sundsvall och skulle till hallsta medan vi skulle vara här i västerås och festa. Så, vi sågs inte i helgen =( Men, på torsdag gör vi det. Då, DÅ är det vi två igen, så som det ska vara. Och vi har fullt upp.  På fredag ryktas det om en gigantisk 080808-fest på stureplan, ses vi där? ;P

Om två och en halv timme sitter jag på tåget mot norrköping igen. Och det är trist, jag älskar verkligen personerna här mest av allt. Men även om jag redan nu känner mig grymt nedstämd för att åka tillbaka till norrköping, så vet jag att det är en vanesak. Norrköping är bra det också. Och flytten till linköping 1sept ser jag också fram emot. Och jag stortrivs på mitt jobb. Men det är självklart att hallsta är i hjärtat, alltid.

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0