Vi flyttar

Vad är oddsen att ett tvillingpar som är bosatta i två olika städer, flyttar till nya lägenheter samma dag? Jag gillar det sammanträffandet i alla fall, det för oss mer samman, vi ÄR tvillingar. Gör allt samtidigt ;P Jennie sitter i sundsvall och packar ur sin gamla lägenhet och jag sitter här i norrköping och sliter med mina kartonger. Vi hittar båda gamla minnen som vi sätter oss ner med och betraktar en stund och det är väl här som man ser skillnad på oss. Jennie stannade upp vid ett kort som visar första gången hon höll i en systemkamera och jag, jag satte mig och läste uppsatser som jag skrev i högstadiet. Vi är helt överens om att minnen är guld värda och vi bevarar våra med hela hjärtat.  

/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0