Jeni testar

har man tråkigt på msn så får man roa sig med ett litet enkelt test. Jag snackar med fyra killar på msn. Jag säger samma sak till alla fyra och får olika svar från alla.

Jennie säger: "Jag har ont i min rygg"

Pontus säger: Gör något åt det då?
Manne säger: Jag med
Raugor säger: Naw, stackare. Hade kunnat masserat om det hade varit på tisdag
Erik keding säger: Jag med, faktiskt.

Här har vi alltså Pontus som tar tag i saken, Manne som kör på medlidande, Roger som visar medkänsla och omtänksamhet och Erik som vill vara med i gänget och också ha ont. Haha. Lite kul var det. Erkänn.

//Jennie


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Hmm, den här hade jag inte sett förrän nu. Segt, men den var riktigt rolig. Fast jag är förvånad över att jag inte erbjöd massage, faktiskt. Men jag hade väl för ont i ryggen antar jag

2009-08-14 @ 14:16:45
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0