Jessica bryter traditionen

Tidigare under en msn konversation med min syster frågar jag vad hon ska göra ikväll och svaret är självklart: "Kolla på csi" Jaaa såklart. Och jag räknar ju med att vi ska ha våran diskussion sen efter programmet. Så jag skriver i pausen om ett tänkbart ämne. Den nya psykiatrien som kommit dit och ska hjälpa medarbetarna med Warricks död. Jag får ignet svar och tänker att hon är för lat för att lämna soffan. När programmet är slut så ger jag en till vink på vad vi kan snacka om. Slutet. Men sen får jag svar: "Jag somnade, ska sova nu, puss"

Vafan???

Jag blev förvånad, besviken och lite ledsen. Vem ska jag nu prata om kvällens avsnitt med? Jessica... du kan väl kolla på reprisen i helgen så kan vi ta det då? Det gills också. Vi måste ju hålla traditionen vid liv!


///Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0