Ruttna eller ätas?

Jag har inte direkt många vänner i Sundsvall, visst känner jag klassen och så har jag såklart Emanuel, men inga som jag direkt umgås med på fritiden och Emanuel har väl andra att umgås med också :P Så nu vill jag skaffa nya vänner. Jag och Jessica diskuterar huruvida jag ska på en förfest ikväll eller inte med helt främmande människor (varav en jag pratat mycket med under dagen idag)

YESsica | säger:

du vill väl inte bara slänga dig ut i krokodilvattnet heller?

Jennie säger:

varför inte?

Jennie säger:

haha

YESsica | säger:

Då bliru ju uppäten!!!

Jennie säger:

men vafan, uppäten eller ruttnar i lägenheten?

YESsica | säger:

jag röstar för ruttna

Jennie säger:

hahaha

Jennie säger:

tack


//Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0