En helg i taget

Javisst är det nästa helg jag åker till tvilling! Men vi får ju inte glömma den som nu har börjat, vad gör vi helgen innan vi ses?

Jessica
Fredag:
Ska börja göra mig iordning inför förfest! Själv kan jag inte följa med vidare ut på krogen pga av eknomin, men lite socialt umgänge sitter fint en fredagskväll!
Lördag: Inget stort planerat ännu. Jo, melodifestivalen såklart. Med vart och med vem är ännu en öppen fråga.
Söndag: 8mån med min Kael. Vi ska leka, kanske äta på kinarestuarang, eller göra något annat myspys.

Jennie
Fredag:
Jobba
Lördag: kanske gå på stan, Jobba
Söndag: Erhm, vet inte....

Trevlig helg önskar vi från Sundsvall och Norrköping!
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0