Tvillingar på maskerad!

Vi gillar fest. Jag och tvilling. Vi är bra på fest. Och vi är inte rädda för att göra bort oss (eftersom att det händer konstant ändå). Så på min maskerad förra året fick vi verkligen slå två flugor i en smäll! Jag kunde inte komma hem på födelsedagen så det blev två fester, en för jennie på den riktiga dagen och en för mig helgen efter när jag kom hem. Jennie gjorde det så bra att hon fick pris för bästa utklädnad - och den hade hon knåpat ihop bara under en dag! De ni. Vi kan vissa saker. Och det vi kan - kan vi jäkligt bra!

image59
                                                                          April 2007
image60
Ser ni vem som är vem? Vem är vad?
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0