Nyårslöfte hos tvilling nr 2

Jag har ett storslaget nyårslöfte, nämligen att vara nykter i ett år.
Först tänkte jag inte ha något alls, det hade jag inte förra året och 2007 är mitt bästa år so far. Så vi får väl se om nyårslöftet pajjar mitt 2008. Men jag ska i alla fall ge 150 % och jag har all motivation man behöver för att lyckas.
Nämligen:

* jag ska börja jobba helg två ggr i månaden vilket tar bort två möjligheter till fest.
* jag ska spara pengar till min hund vilket betyder att jag prioriterar bort spriten
* jag ska jag måste köpa ny fotoutrsutning vilket också innebär mindre pengar till spriten.

Japp. Detta år ska bli ett vitt år.

tror ni vi tvillingar kan hålla våra löften?

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0