tvillingarna är pluggisar

Nu blir snart båda tvillingarna studenter, javisst! Jag ska börja plugga på distans den 24e januari i en kurs om förbättringar i kvalitetsarbetet. Och efter den börjar jag en kurs om integrerade kvalitetssystem som jag ser lite mer fram emot. Det är nämligen företagens egna system som vi bygger upp själva och jag är en av de personer som byggt upp vårt system här på företaget!

Jag kommer att fortsätta jobba som vanligt, eftersom jag bara är anställd på 80% så hoppas att jag får det att gå ihop. Ska bli kul eftersom att jag läser om sådant jag jobbar med, så jag får lite mer skinn på näsan är det tänkt. Kommer nog få gå upp i heltid efter att kurserna är avslutade också. Och även att jag har mina kunskaper på papper, utifall jag ska söka andra framtida jobb. Det blir nog bra det här!

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0