Dom var här och förgyllde min dag

Mami och tvilling har nästan precis åkt härifrån. Dom tog en paus hos mig på sin hemresa från danmark/lund och det var sååå välkommet =) Dom var här även när dom åkte ner dit i fredags så nu har jag nog fått en tillräckligt stor dos som ska räcka tills nästa gång vi ses =) Jag bjöd på lite mackor och té i torsdags och dom hade med sig lite gott som melon också :D Idag fick dom nöja sig med mackor och oboy. Dom är lite kräsna dom där två med pålägg och sånt också. haha, jag äter ju inte kött längre och jennie gnällde över att det inte fanns någon skinka och att det bara fanns grönt te och att allt var ekologiskt. Hon frågade vad som hade hänt med hennes syster , haha. Ja, jag har väl blivit en vettig människa? ;D När vi var mindre åt vi jämt vitt bröd som vi rostade och det hade jag i frysen som blivit kvar sen jag och tjejerna hade toast med skagenröra här för ett tag sen. Så det fick siss äta upp och man märker ju verkligen att hon varit här när hon lämnar kvar spår från sig såsom brända avskurna kanter. haha =) Nej, vi gillar inte bränd mat, alls.

Min underbara tvilling och världens bästa mami när dom var på väg till danmark i fredags.


Jennie med hennes älskling, kameran. Och mami med sin älskling, koppen med kaffe i munnen bara för en halvtimme sen ungefär. Och jennies brända brödkant, som om vi flyttats 10 år bak i tiden. haha =)

Älskar er !

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0