Olägliga telefonsamtal

Jag är inne i någon slags "jennie-period" nu känner jag. Det var alldeles för länge sen vi sågs så jag har ringt min syster både i tid och otid de senaste veckorna. Jag nöjer mig inte med msn, nej. Jag ska ringa både sent på natten och tidigt på morgonen och väcka den stackars systern jag har. Och jag har ändå inte något speciellt att säga, vill bara prata. Ringde henne imorse och väckte henne igen, hon har tappat rösten. Så jag kände mig dubbelt så taskig över att först väcka henne och sen skulle hon behöva öppna munnen och försöka få fram några ord. Det var inte meningen. Fast den här gången blev hon inte lika sur som då jag ringde mitt i natten. Det enda dåliga med att ringa henne är att det är så dyrt. Hon har tre och jag har qomvic, fast jag kommer nog förmodligen att byta till tre inom en väldigt snar framtid. Passa på medans det där erbjudandet är. Hela familjen har ju tre nu, utom jag. Och pappa kanske? Och alla kompisar här har tre så ja, att ringa någon billigt i dagsläget är inte lätt. Vilket är typiskt, nu när jag är inne i telefonperioden och vill parta massa, massa.

/Jessica 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0