Tvillingarna firar midsommar hem-hemma!

Jaaaaaa, vi kommer hem! Till alla våra vänners och stora familjs lycka, eller hur ? ;P haha. Hur som helst. Jag åker på torsdag, mot västerås. Och ska bo hos kookie igen =) Så som det är planerat just nu i alla fall. Siss ringde och skällde typ ut mig igår om varför jag inte bodde hos papi och barbro den här gången, men jag har fått för mig att dom skulle åka bort. Men men.. kanske går att ändra då, då jag kommer bo hos kookie v.27 också. Hon kanske tröttnar på mig som sambo hela tiden. ^^ Vi får se vad folket säger =) Jag vet inte när jennie åker hem, men antar att det blir torsdag eller fredag där med. Och vi åker ju hem för att såklart fira midsommar med dom vi älskar mest! Våra bästa vänner! Det enda problemet vi har nu, för tillfället, är att hallstafolket inte har varit något planerat-folk :P Så ingen vet någonting. haha, har visserligen inte pratat med allt för många heller men.. vart är festen? Vi får försöka styra upp det där. Men enligt vädret ska det bli fint väder, så jag röstar för lögarängen med ett partytält! Yes, bara någon kan skaffa tältet.. :P

Det viktigaste är i alla fall att hallsta och västerås åter igen får förbereda sig för en tvilling-invasion. Snart kommer vi! Och det blir sååååå kul! :D

/Jessica.

Kommentarer
Postat av: Evelina

svar:ja du måste vara den enda jag känner då som inte sett det =)=)

2008-06-17 @ 17:26:10
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0