första gången i påsk

Nu under påskdagarna så ska jag hem till hallsta, Jessica ska också hem till hallsta. Men det bästa är nog ändå att Emanuel följer med och Jessicas Micke följer med. Så det blir första gången våra pojkvänner träffas :) Det låter inte som en stor grej, egentligen är det inte det heller. Men jag (vi) tycker det ska bli riktigt kul i alla fall :D

Vilken härlig påsk det kommer att bli

Min underbara pojkvän!
image65
foto: Jennie


image66
Jessica Notis: Eftersom att jag inte är fotograf har jag inte många enskilda kort på min Kael. Så ni får dras med mig på bilden också -den här gången! Tyckte ändå att det passade bra med ett kort från när Kael besökte Hallsta första gången. Hemma hos Hurtis innan power meet, och hurtis står bakom kameran ;)

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0