tvillingarnas helg tillsammans

Igår var det hemmafest hos monkey och pess. Vi tog med rosévinet och hade trevligt hela kvällen. Jennie och emanuel gick hem tidigare än mig eftersom jag hade för kul för att gå när dom ville. Visserligen skulle vi upp tidigt imorse men det´var inga problem inte.  Jag var uppe och vaken för dom idag :) Vid frukosten bjöd Bro på sin specialitet -choklad, för sista gången i det här huset. Bro är en kompis som är så gott som en familjemedlem, mamma påminde honom att hon skulle flytta så att han inte skulle kunna komma inklampandes mitt i natten efter en krogrunda ;D haha. Det är sånt han har gjort, även om varken jag eller jennie var hemma. Mi casa es su casa bro :) 

Så direkt efter frukosten var det dags för badkalas i kolbäck för vår systerdotter som har fyllt år :) Självklart blev det tårta och kaffe också. Sen har vi vilat igen oss från gårdagen och sorterar ut ännu mer prylar ur huset.

Ikväll ska vi hämta min Kael och sen åka till vår storesyster och spela sällskaps spel. Det blir nog kanon det. Hittills har helgen varit hur bra som helst och den kommer nog bara bli bättre. :) Får verkligen ta vara på huset nu, när det är sista gången vi bor här. Skum känsla.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0