En riktig linslus!

Haha, inte visste jag att det fanns vissa personer som var riktiga linslusar bland vår vänskapskrets. Men det är svårt att ljuga när det finns bildbevis ;P Vår vän kenny gillar tydligen att vara med på kort, bara det att ingen annan märker det ;D Haha, finn ett fel på dom här bilderna :D
image80
Jag, hurtis och marie har hur kul som helst under en hemmafest hos monkey för kanske 4 år sen?

image81
Ica sitter och är så fin, så fin helt ovetandes om att någonting i vänstra hörnet pajjar bilden ;D haha.

image82
Ica och jennie syns lite till höger. Vet inte vad det är för skräp som kommit på bild längst till vänster ;D Dessa två bilder längst ner är från min maskeradfest i hallsta när jag fyllde år förra året.

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0