Har jag en tvillingsyster?

Jennie påstår ju det i inlägget under, att jag har en tvillingsyster. Men jag har inte sett/hört röken av någon tvilling på hela helgen. Where are you? Tur är väl att vi har den här gemensamma bloggen tillsammans, så att man får ett livstecken då och då från henne. Den där saken långt uppe i norr. Ja, hon är alldeles för långt bort och gömmer sig alldeles för ofta i skolan eller utomhus i det där kalla sundsvall. Så, sluta gå i skolan, sluta fota och kom hit och visa dig unge!

Det skulle vara det ultimata. För det är ju din tur siss att komma och hälsa på mig. Ja, det är själva poängen i det här inlägget. Jag vill ha ett besök av dig min kära tvilling! 

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0