Tvillingarna i telefonen

Jag ringde min tvilling igår, för att kolla lite om hon levde. Hon levde. Vi börjar alltid våra telefonsamtal på samma sätt:

-hej
-hej
-heeeej
-heeeeeej
-hej
-hej,
-heeeeeej
-heeeeeeeeeeeeeeeeeeej
-det är jag,
-jaha. hej.
-hej

Ja, nått sånt är det i alla fall. Det är väl mest för att vi bara ringer fast vi inte vet vad vi ska säga, så drar vi ut på tiden genom att säga hej tills någon kommer på nått att pratat om. Det var hon som gjorde det och sen fick man inte tyst på henne istället :P. Hon pratade på om den lilla hunden som emanuels familj skaffat sig och om hennes värstingjobb i sommar. Lite smått avundsjuk är jag allt, ja. På jobbet alltså. Fast å andra sidan får ju jag semester. Men lönen skulle vi kunna byta, schyssta?

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0