det gäller att planera

I jul ska jag och tvilling tillbringa många dagar tillsammans, jag undrar om vi kommer komma levande ifrån detta :P Eller rättare sagt om våran omgivning kommer levande ut ifrån det! Eftersom vi bor i olika städer så krävs det planering och det är ju det vi är bäst på.

Hittills ser det nog ut såhär om jag förstår min tvilling rätt:

Vi firar jul dagen innan julafton hos pappa och farmor, åker till mamma i Stockholm på kvällen och firar julafton där samt juldagen. Sen åker jag till Sundsvall och vidare till Härnösand där jag fotar ett bröllop, under tiden åker Jessica hem till Linköping. Den 28:e/29:e (?) åker vi nånstans (Västerås, Karlshamn eller Linköping/Norrköping) för att fira nyår. Sundsvall var tydligen uteslutet. Doh! Men det låter väl bra det här....vi har full koll... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0