En serie tvilling-kärlek

Det är inte bara på msn som vi kan skifta ämnen lika snabbt som vi startar dom. Vi funkar lite så i verkliga livet också, och här har vi även ett fint bildbevis som tydligt visar hur vi kan gå från något till ett annat på bara några sekunder :P


Bild 1. Vad gör vi? Ska hon klänga på mig? Brotta ner mig? Försöka hångla upp mig?


Bild 2. Naaaaw, ville bara kramas lite.


Bild 3: Jennie är bra nöjd över kramen. Jag tyckte vi var sååå busiga!


Bild 4: Jennie kommer på att det spelas musik på bygget! Weeey katten, det svänger ju! Kramen är som bortblåst, nu är det fest!


Bild 5: Åååååå så var det igång! Händerna upp i taket!

Jaaaa, det finns inte så mycket annat att säga än att: det är lite så vi jobbar.Jämt. ;D

/Jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0