Tvillingarna festar!

Vi har tidigare nämnt att det brukar vara så, att i alla fall någon av oss festar varje helg. Ja så är de ofta. Om inte jag festar en helg så håller jennie på och tjoar där uppe i norr. Och om hon tar det lugnt en helg så sitter jag med en flaska vin någonstans i östergötland. Det är inget vi planerar, det bara blir så. Men nu, vet ni vad som händer ikväll? Det skrivs historia. Både jag och jennie har planer på att festa ikväll! Otippat va, såhär vid lönehelgen och allt. ;P Nej alltså vi kommer inte festa på samma plats, men tillsammans ändå. Ni fattar va? :P

Jennie på fest någonstans i Sundsvall :P

 
Emelie och jag i vimlet i östergötland!

Trevlig helg, sup och svälj! Det kommer vi göra ;D

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0